måndag 23 november 2009

Ullared!




Jag åt havre,- och rågflingegröt med krossade linfrön till frukost, drack te och gick in till stan med Sara. Det regnade inte och det var inte allt för mörkt. Bra start på dagen! Sen gick det bara nerför. Jag vet inte om det är eftersom jag fått en förkylning i kroppen eller om det är för att det är så fruktansvärt kallt i skolans alla lokaler, frös gjorde jag iallfall. Jag gick med konstant gåshud hela dagen.

Sen fick jag skjuts hem av Emil efter skolan och vi fikade lite. Mamma hade bakat småkakor och dom gick åt, fort! Direkt efter blev det middag, aptiten var ju inte direkt på topp.
Sara har köpt en ny telefon idag och jag passade på att höra på telia vad jag ska göra med min mobil eftersom jag lämnat in den tre gånger och nu börjar den falla ihop igen. Beroende på vad de på telia säger får jag en ny, lite nyare telefon av ungefär samma sort eller så får jag en ny av samma skitsort jag redan har. Vi väntar med spänning.
Nu blir det lite ordkunskap parallellt med Ullared på femman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar