tisdag 10 november 2009

Jo, hantverk är ju lite halvslapp.

Till idag: lämna in idrottsfördjupningen, med planering, mål och syfte. Färdigskriven men oinlämnad.
Onsdag: Tjockt engelskahäfte med grammatik. Gjort en sida.
Torsdag: Redovisningen av medeltiden. Knappt börjat. Lämna in PM till nationella. Oskrivet.
Fredag: Svenska nationella muntliga med talet. Oskrivet. De såkallade words of the week, engelskaläxa nummer två denna vecka.
Lördag: Jobb 14-17.
Söndag: Jobb 9-16.

Sen är det projektarbetet och modevisningen som hela tiden ligger över huvudet. Jag är inte lat och ineffektiv, ändå har jag knappt börjat på något som ska lämnas in. Eftersom jag har lite, lite tid över på lördag förmiddag har jag en till ogjord engelskauppgift som ska ha varit inlämnad för evigheter sen.

Det kanske är dags att vara positiv nu. Problemet med att inte ha något att göra drabbar ju inte mig iallfall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar