måndag 30 november 2009

Dans!

Nu är dansen på gnistan avklarat och det var verkligen hur kul som helst. Så öppet, fritt och glatt! Jag blev uppbjuden, blev bjuden på pepparkakor och vann både julkort och grodljus. En ny facebook vän fick jag också. Jag fick höra att jag var fin, var lik en korean och att jag hade världens vackraste ögon. Dom tyckte det var synd att jag inte hade någon brukare än, jag verkade vara så trevlig! Vem kan inte gå därifrån utan ett leende på läpparna?

Nu ser jag på CSI, ska göra fixa till lite te och om ett tag ska jag försöka få tag på Emil. Hon som satt mitt emot mig ikväll tyckte det var orättvist att jag fick en massa grodor på mina grodljus att kyssa och hoppas på en prins, när jag redan hittat en. Ja, det kan man ju fråga sig!

Om det inte regnar imorgon bitti ska jag promenera in till stan och sen ska det pumpas. Idag tränade jag och Elin och sen kom Lotta efter ett tag. Jag kunde inte ens göra tjugo repetitioner för armarna på det lättaste Jag måste verkligen börja bygga lite muskler. Men! Jag får inte glömma bort att nämna att jag tog två och ett halv kilo mer i bänk idag än vad jag gjorde förra gången. Det verkar som om min icketräning fungerar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar