tisdag 17 november 2009

Stockholm!







Nu är det fastställt, jag och Sara far till hufvudstaden! Jag hoppas att jag hittar mintgrönt tyg, men efter tidigare erfarenheter vet jag att chansen att hitta det inte är alltför stor. Eftersom vi bara kommer ha fredag på oss måste vi börja planera nu vart vi ska gå. Nu är det kartor som ska dras ut, listor som ska skrivas och promenadskor som ska inhandlas. Vi gör inte om köpenhamnmisstaget igen. Virra runt på alla köpenhamns gator i jakt på weekday. Jag förstår inte att vi faktiskt hittade dit.




Jag börjar misstänka att Gudrun bangat eftersom jag bara är 18. Jag ska skicka ett uppföljningsmail och försöka boka in ett personligt möte under stockholmsdagen för att om möjligt öka mina praktikplatschanser. Det hade verkligen varit drömmen att få vara där, men om allt skiter sig så får jag väl vara nöjd med... vero moda kanske.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar