lördag 28 november 2009

Sjuk.

Jag gick upp, kände mig krasslig, pappa kom ner. Jag frågade om han skulle vilja äta en hamburgare jag gjort. Han sa nej och så hade jag lite feber. Det fick mig att ringa och sjukanmäla mig.

Jag kan fortfarade inte leva utan nässpray.

Igår kväll blev det spontat filmkväll med Cissi och Alexandra. Hur mysigt som helst! Vi for en sväng på kvantum och köpte morötter, selleri, gurka och dipp. Sen såg vi på Inglorious Bastards och knaprade, drack te och myste.

När jag skjutsat hem Cissi och lagt mig i sängen kände jag hur iprenen jag tagit tidigare på kvällen började släppa. Huvudvärken kom tillbaka och jag var allmänt knäckt. Att klockan var kvart över två och jag var trött och less kan ju ha varit en bidragande orsak också.

Artisterna till Umeå Open nu till våren är släppta och jag lyssnar på Natalie Imbruglia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar