måndag 23 november 2009

Melrose Place.

Härligt att nya Melrose Place drar igång! Jag kommer verkligen ihåg hysterin över denna serie i sjuan och framför allt åttan. Helt galet! Jag såg ett orginalavsnitt för ett tag sedan och det är verkligen nostalgi för hela slanten.

Jag och Sara beställde precis hem "the holiday" från elle. När jag loggade in för att kunna beställa filmen ser jag att vår prenumeration gick ut den 11 november. Jag som betalat för ett halvår till! Jag blir less. Kundtjänst i morgon då...

Nu är det dags att dra sig mot sängen så att jag orkar med morgondagen. Första timmen imorgon är det idrottsfördjupningen som det ska fortsättas med. Jag som verkligen tänkte ta tag i det där med träningen och träna (minst) en gång i veckan under dessa sex veckor planeringen räcker. Nu har halva tiden gått och den är tragiskt tom... Nu börjar man bli förkyld också och då känns det inte riktigt kul att dra sig ut i löparspåret. Jag hoppas min kropp inte kollapsar av lite promenad och boxning med Lotta imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar