torsdag 12 november 2009

Irriterad!

Efter att ha varit tvungen att stanna i stan en och en halv timme längre än vad jag faktiskt tänkt känner jag mig ganska less. Det enda jag har gjort idag är en detaljkrage Kan det vara så svårt att bara passa ihop överkrage med ett belägg, och en underkrage med framstycket? Det tog lätt en timme. Jag har gjort ett till par shorts som Josefin kom och provade efter hon slutat idag. Jag tyckte de såg väldigt stora ut, och det var dom också. Även fast linningen inte är fastsydd (eller ens utklippt) var dom väldigt stora. Jag funderar på att helt enkelt gå ner ett par storlekar och ha kvar modellen som den är med alla mått, det blir nog enklast.

Nu sitter jag här, hungrig och med ett humör som är på gränsen till pinsamt. Om det är tre personer som går före mig i trappen ner nu så är risken stor att jag börjar skrika åt dom att släppa fram mig, DET ÄR JU IDIOTISK ATT GÅ TRE NERFÖR EN TRAPP, TÄNK OM DET ÄR FOLK SOM VILL GÅ FÖRBI, IDIOTER.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar