måndag 2 november 2009

Minus fem kilo.

När jag jämförde resultaten av Emmas våg och min våg hade jag på 24 timmar gått ner fem kilo. Burn fungerar inte, hoodiatugummin fungerar inte, alli fungerar inte. Det som verkligen gör dig smal snabbt är strumpbyxor med hold-in-funktion och en bra våg. Valkarna försvinner innan du hinner säga däck! Smal utan hunger, det är lika bra som magmuskler tack vare abtronic.

Middag idag blev ett äpple och pannkakor med lönnsirap och nutella. Bästa på länge! Jag förstår mig inte på de som äter en gång om dagen.

Mamma och väninna har dragit igång en studiecirkel. Den handlar om att äta rätt mat. Nu blir det gröt med linfröolja till frukost. Det ska inte vara olja i gröt! Tänk att kunna förstöra dagens bästa måltid så fruktansvärt.

Jag har under de senaste dagarna insett att jag är muskulös. Muskel-lös. Jag fick träningsvärk av att gå på stan och mjölksyra av att knyta ett förkläde och skriva sms. Illa! När den här veckan är slut så. Då. Tipsa mig om träning som inte tar för mycket tid, är roligt och ger snabba resultat. Det enda jag kan tänka på är abtronic... Räknas det som träning?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar