lördag 21 november 2009

Studentfest och jag var inte ens rockig.

Jag trodde att eftersom jag har viss erfarenhet av att ha "en rockig stil"(se tretton år, tragik och tonårsdepression) trodde jag att jag skulle fixa sex, drugs and rock n' roll- temat bra. Jag hoppas att min miss med spindelstrumpbyxor, silverhängen och avsaknad av nitar beror på att jag mognat som människa. Lång blev jag iallfall, jag kunde pussa Emil på nästan utan att stå på tå.
Jag fick mitt ena bröst klämt på också. Då brann jag av jag slapade han i ansiktet. Fuckhead...


Dagens första halva spenderades i sängen med sällskap, huvudvärk och mobil. Dagens andra halva har spenderats hos Emma med ost och kex, te, pasta, kyckling, jobbsök i GB, resor till värmen och en ny teknik.

Resten av dagens andra halva kommer nog inte bli så lång. Det var länge sedan jag var så otroligt trött! Ikväll blir det fotbad, ansiktsmask, hårinpackning och sista sidorna i Elle.

Nu släpper jag bloggen också, Sara: Lindaochsara.blogg.se
Eftersom både hon och jag har ett behov av att synas så kör vi på ego.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar